Over


QUALITY - VALUE -  TEAMWORK

The

Story

 

CValue levert consultancy en projectmanagement op het gebied van klantbediening. Met onze jarenlange ervaring op het gebied van klantbediening kunnen wij ondersteunen om uw klantgerichtheid doelstellingen te definiëren en te behalen. Het is onze passie klantcontact op een hoger niveau te brengen.

 

We helpen u bij het realiseren van uw strategische doelen. Of het nu gaat om uw klantcontactstrategie, om certificering, om optimalisatie van processen of om optimale klantbediening in brede zin. Wij hebben de kennis en ervaring voorhanden voor het juiste advies. Ook als het gaat om de cultuurverandering die vaak nodig is om de klantbehoefte daadwerkelijk leidend te maken.

 

We hebben diverse instrumenten en tools beschikbaar die u kunt gebruiken bij het verbeteren van uw bedrijfsvoering en processen. We hanteren verbetermethodieken zoals Lean en Six Sigma om continue procesverbeteringen door te voeren.

 

Maatwerk

 

Adviseren blijft uiteraard maatwerk en wordt dan ook voor iedere klant, voor iedere vraag, op unieke wijze ingevuld. Daarbij wordt rekening gehouden met:

De vraag en de waarom achter vraag;

Het type organisatie;

Cultuur van het bedrijf;

Bedrijfspolitiek;

Visie van het bedrijf;

Doelstellingen van het bedrijf;

Processen en systemen;

Externe omgeving.

 

 

Implementeren en borgen

 

Indien gewenst helpen we ook bij het realiseren van de verbeteringen. We zorgen in dat geval dat de verbeteringen niet alleen worden doorgevoerd, maar borgen en bestendigen deze ook in de organisatie.

 

Voorbeelden van klantvragen

 

Hieronder enkele voorbeelden van klantvragen die regelmatig gesteld worden:

 

Wij hebben een nieuwe klantbedieningsstrategie, maar hoe zorgen we dat deze ook tot leven komt in de dagelijkse uitvoering?

Op welke KPI’s moeten we sturen om onze klantbedieningsstrategie te realiseren?

Hoe kunnen we onze binnenkomende klantvragen meer in één keer afhandelen of zelfs voorkomen?

Hoe kunnen leidinggevenden medewerkers aanspreken op hun performance, zodat we wel steeds onze doelen halen?

Succesvol blijven in de toekomst vergt een andere houding en ander gedrag. Hoe bereiken we dat?

Wij willen performancemanagement invoeren, hoe doen we dat?

De processen en systemen zijn zo complex. Kan dat niet eenvoudiger?

Lean en continu verbeteren in een klantenservice omgeving, hoe doe je dat precies en wat levert het op?

 

 

Kernwaarden

 

CValue staat en herkent zich in de onderstaande kernwaarden. Het komt tot uiting in onze werkwijze.

 

 

We hebben kwaliteit hoog in het vaandel staan. Dat komt voort uit specialistische kennis, een hoog verantwoordelijkheidsgevoel en een sterke drive. We streven altijd naar constante verbetering en uiterste optimalisatie. De basis hierbij is aandacht voor de mens en vooral goed luisteren en in gesprek blijven met elkaar.

We staan voor waarde creëren. Uiteraard door te denken en doen vanuit de eindklant. We geloven daarnaast dat om duurzaam en blijvend waarde te creëren een balans gezocht dient te worden tussen waarde voor:

Klant – Zoals betere service, betere producten, hogere kwaliteit.

Medewerker – Zoals ontwikkeling, erkenning, waardering.

Shareholder – Zoals efficiency, reputatie/imago, winstgevendheid.

Maatschappij – Zoals duurzaamheid, werkgelegenheid, betrouwbaarheid/stabiliteit, verantwoord.


In een gezonde bedrijfsvoering zijn deze in balans met elkaar en versterken ze elkaar.

Klantenservice is mensenwerk. De basis is een omgeving waar mensen met plezier en enthousiasme werken. Wanneer mensen samenwerken, werken ze meestal aan een gezamenlijk doel. Vaak zijn mensen afhankelijk van anderen om hun eigen werk goed te kunnen doen. Mensen die goed kunnen samenwerken benutten elkaars kracht en gaan op een respectvolle manier met elkaar om.